петък, 29 март 2013 г.

Pelforth Brune – френска връзка / Pelforth Brune - French connection



Да си призная опита ми с френски бири е по-скромен от клокото опита с френски жени. Моля женската част от аудиторията да не ме намразва, но казвам истински факт. Не говороми чисто сексуално, ами като опит като цяло.

Преди близо година Каруфр пуснаха няколко интересни бири, а Pelforth Brune бе една от тях. Много се зарадвах на факта, че най-накрая имам още по-голямо разнообразие от бира, но когато започнах да работя с Карфур, разбрах какво е да продаваш евтино. Повярвайте ми, всичко което купувате евтино, идва още по-евтино, а когато аз съм консуматор на бира се ядосвам, че ме цакат. Карфур, четете това, искам още по-евтина бира, знам че можете.

Бирата има много тъмен и карамелен цвят. Пяната е гъста, кафява и на дебел слой. Мирисъте е сладък, карамелен и лек. Вкусът, както и мирисът е лек и карамелен, като бирата не е тежка и носи свежест. Бирта е много добре балансирана, защото не избива в горчиви карамелени отенъци.

Бирата ми хареса, не е идеална, но е добра.  За евтин brown ale бирата е ОК.


От мен наздраве и до следващия път.


I admit my experience with French beer is more modest than my experience with French women. Please female part of the audience to hate me, but I say a true fact. We not to talk for pure sexual experience, we talk as a whole.
Almost a year ago, Carrefour released some interesting beers and Pelforth Brune was one of them. I was really pleased that I finally got an even bigger variety of beer, but when I started working with Carrefour, I found what it is to sell cheap. Believe me, everything you buy cheap, comes more cheaply, and when I am a consumer of beer, that I'm angry. Carrefour reading this, I want more cheap beer, you can do it.

The beer have very dark and caramel color. The foam is thick, brown and thick. The smell is sweet caramel and light. Taste is light and caramel as the beer is not heavy and brings freshness. Taste is very good balanced.

I like this beer, not perfect, but good.   For a cheap brown ale beer is OK.


http://www.pelforth.fr/
 
Cheers from me and until next time.

Няма коментари:

Публикуване на коментар