понеделник, 24 септември 2012 г.

130 години Шуменско – и Аз бях там, заедно счупихме рекорда



На 22 септември една от най-старите пивоварни в България отпразнува своя 130-ти рожден ден. По този тържественият случай от Шуменско пиво решиха да отпразнуват подобаващо, като почерпиха със скара и бира. Моля ви обаче не си представайте най-обикновено събиране, напротив, огранизаторите спретнаха „Най-дългата пиктник  маса в света”, която с нейните 201,6 м успя да събере няколко стотин души наведнъж, а до края на деня предполагам няколко хиляди. 

Мероприятието се състоя в градинката пред паметника на Съветската Армия в разстоянието от Лъвов Мост до дискотека Ялта, но не ми стана ясно защо Ути Бъчваров реши и той да чупи рекорди, но с миш маш. 1000 яйца и  по 20 кг сирене, чушки и лук някак си не ми се вързаха с бирата и скарата. Уважава чомека, но миш маша върви с други питиета, които са с няколко алкохолни градуса в повече.  

За да бъде празника празник рожденика черпеше и първите 500, а Аз бях към 10-ти (отидох 10:40 часа) защото не ме свърташе у дома, получихме по три талончета - 2 за бира и 1 за скара. Бирата естественно беше Шуменско Премиум Малт, а наливното и качестов ми хареса много.  Е ако имаше и Тъмно и Светло, а защо не и плодовите, щеше да е доста по-добре, но според мен де.

Наливното пиво имаше мек и плътен вкус. Усещаше се хмелен привкус и кисел ненатрапчив послевкус с горчиви нотки. Цветът беше светло златист и плътен. За фон послужиха кюфте, шишче, кебаче и картофки. 

Не си мислете че това е платена стати, разберете съчетанието бира, скар, приятели и прекрасното време беше наистина добър начин да се отпразнуват не само 130 години Шуменско, но и 134 години от Независимостта на България.





От мен наздраве и до следващия път.



Няма коментари:

Публикуване на коментар