неделя, 30 септември 2012 г.

Gold Bohеmia Beer – 5 лева за една усмивка



Преди няколко дни нещо бях в много лошо настроение, нито в работат нещо ми беше ок, нито сутринта ми търгна добре. Илизайки в центъра за една лека разходка нямах надежда за някое бирено попадение и за това по-скоро се мотаех като муха без глава. 

Тъкмо вече бях почнал леко да си пооправям настроението и късмета ме споходи на улица Граф Игнатиев. Вървейки от пазара на Свети Седмочисленици към Славейков , от страната на Клуб на Великотърновеца съзрях една сръбска кебачийница. В нея съм влизал към 3 -4 пъти да търся бира, но така и не бях попадал на нещо. Сега нещата се обърнаха и на това място открих 330 мл. чешка бира, която до сега не бях срещал в София, въпреки вече сравнително по-богатия избор на чешки бири. 

Пивото е на цена 2,5 лева, но тъй като бях с половинката цената стана 5 лева, а усмивката ми цъфна като на някой леко чалнат и си казах „Ето това е усмивка за 5 лева.”

С отварянето на капачка мирисът и изкочи като Джин от бутилка, като силата и пълтонстта на хмела се усещаха достатъчно добре на фона на уличните миризми. Цветът е тъмно златист, а пяната и е гъста и трайна. Пивото има силен горчиво-хмелен вкус, а в края става кисела и тръпчива. 

Според мен бирата си струва, но ако можеше да е в 0,5 литра бутилка щеше да е по-добре.


От мен наздраве и до следващия път.

1 коментар: