четвъртък, 28 февруари 2013 г.

Славутич ICE Mix Cherry – ликьор в кенче / Славутич ICE Mix Cherry – - liquor in ken



Отдавна не сме говорили за един от любимите ми магазини – Бероьзка. Ако тези хора ми плащаха за реклама можеше да пия на корем, но сигурно дори не подозират за мен и за това ми се налага да си пазарувам, колко жалко.  През изминалото лято тези хора предложиха близо 16 бири, за което аз им благодаря. В менюто имаше руски и украински бири, като на второ място в личната ми класация се класира именно тази бира. 

Както сами виждате от заглавието бирата е плодова и не бях много позитивно настроен. Когато я отворих усетих сладникава, но не и натрапчива миризма на череша, бях изненадан . Наливайки бирата цветът и се оказа кехлибарено тъмен и се учудих защо не е червен. Бирата не направи дори един милиметър пяна. На вукс Славутич ICE Mix Cherry първоначална е много черешово сладка, но глъдката се променя и става сладникаво-горчив с тежеста на черешов ликьор.

Реално в тази бира липсва бирата, но приликата с ликьора ми допадна.


От мен наздраве и до следващия път.



 
There is a long time that I haven't mentioned one of my favorite stores - Beroyzka. If these people knew who i am and how i advertise them, they probably would start to pay me, and i would drink of the stomach, but they don't even suspect about me and my blog, and for this reason I need to pay for a beer, so pity, don't you think :) Last summer they offered 16 new beers for which I thank them. They sell beer from  Russia and Ukrainia, and from all 16 beers, this one was my second favorit from this shop.

As you can see from the title is a fruit beer and was not very upbeat  in my choice. When I opened it I felt sweet, but not intrusive smell of cherry - I was a little surprised. Pouring beer color was amber and dark and wondered why it is not red. Beer does not make even one millimeter foam. In the beginning taste Slavutich ICE Mix Cherry is very sweet and cherry, but after few seconds the taste is changed to bitter-sweet same like cherry liqueur.

 Actually this beer  is not a beer, but I liked the similarity with the cherry liquor.



Cheers from me and until next time.


Няма коментари:

Публикуване на коментар