неделя, 6 април 2014 г.

Iron Maiden Trooper - не бих повторил


Преди близо месец ви запознах  с едно голямо разочарование, наречено бира AC/DC . Тогава ви обещах да ви запозная с още една наистина разочароваща за мен бира. Не знам колко от вас си падат по качестеният рок и метъл, но Iron Maiden е сред първите метал банди които съм чувал и с които съм израснал. Когато разбрах за вноса на Trooper бях много обнадежден, но уви от тогава не искам да я опитвам.


Бирата има сравнително гъста и трайна пяна, с леко карамелен отенък. На цвят е карамелено червена, със средно плътно тяло. Мирисът е лен, не много запомнящ се, леко хмелен, съвсем леко сладък.  Ако цветът и пяната са ок, то вкусът е доста зле. Слаб, воднист,  дори трудно се описва освен с едно – разочарование. Единственното характерно, леката горчивина преди финала.

Не бих повторил, крайно мнение.  Ако все пак повторя, обещавам да кажа. Пих Бълборг след като бях много разочарован, нищо не се промени. 


От мен наздраве и до следващия път.

2 коментара:

  1. Здравй Тишо! Бих желал да направиш статия с TOP 10 на бирите, които си пил и препоръчваш на читателите си да опитат, а ние да се заемем с дегустацията :) Благодаря предварително.

    ОтговорИзтриване
  2. Обещавам да го направя скоро, в рамките на месец, за РД :)

    ОтговорИзтриване