понеделник, 16 юни 2014 г.

Viven Ale – световното започна але але


Здравейте, ако не съм ви липсвал лошо, ако съм ви липсвал, защо не пихте бира, така нямаше да ви липсвам. Световното първенство по футбол започна и вече бирите се леят из ведро. Аз започвам сесия с една Viven Ale купенd в Kanaal преди 2 -3 месеца и съм нетърпелив да споделя мнението си.


Цветът е тъмно златист, мътен, като жълтък. Пяната не е трайна и седи на много тънък слой. Мирисът е доста слаб леко сладък. Не знам какъв е точно вкусът, в началото е доста газиран, краят е приятно горчив, но по средата се появява една особена сладост, като от ванилия или някоя подобна подправка. До сега не съм усещал подобен вкус в бира  и за това трудно се сещам на какво точно ми прилича. 

Бирата е лека, пивка и не много силно алкохолна – 5%, така че идеално се вписва с идеята много футбол много бира. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар