понеделник, 14 март 2016 г.

Диво Пиво Red Ale – смесени чувства



Преди няколко месеца от Диво Пиво пуснаха червено пиво, ниша която не беше заета от нито една пивоварна, ако не броим Staropramen Granat нямаше друга конкурентна бира. Малко след появата на Алмус Червено обаче, нещата се промениха. Ако трябва да бъда честен, червената ломска бира ми хареса повече от Диво Пиво, но това не трябва да омаловажава нейните качествата на бирата. 

Този Red Ale има тъмен и мътен кехлибарен-червен мътен цвят. Пяната е нетрайна на тънък пръстен по стените и каймак в центъра на чашата. Мирисът е остър и силен, с усещане на карамел. Вкусът е силен и остър в началото - за мен той е твърде остър и газиран. Надделяват вкусът на карамел и малц. Като послевкус остава мазен и кисел отпечатък  на небцето, който обаче не ми допадна. 

Може би ви се струвам недоволен, не не е така. Бирата е в пъти по-добра от доста червени ейлове които съм пил.  Що се отнася до това, че харесвам повече Ломско Червено, това е мое лично усещане и предпочитание. 


От мен наздраве и до следващия път.

1 коментар: