сряда, 5 декември 2012 г.

London Porter – една от любимите ми бири / London Porter – one of my favorite beers



London Porter – една от любимите ми бири

Не съм крил и няма да крия, че обичам тъпна бира. Това обаче не ми замъглява преценката и ако една биреа не ми се струва хубава си казвам, но когато една бира ми харесва това си личи. В случая с тази бира тя не просто ми хареса, тя ме накара да се влюбя в нея. 

Бирата има красив тъмен,  карамелен и плътен цвят. Пяната е гъста, карамелено-кафява и на траен и дебел слой. Вкусът е наситено карамелен, с преобладаващ вкус на карамел и препечен малц. Бирата има тежък и сладък вкус, който в края остава приятен горчив послевукс. 

Настина се влюбихмe тази бира ,като визирам мен и приятелката ми. Не случайно това е най-доброто тъмно пиво в Лондон

От мен наздраве и до следващия път. 


London Porter – one of my favorite beers

I have not hide and I will not hide that I love dark beer. This fact doesn't obscure my judgment and if one beer is not good I will tell you, but when the beer ls good you will understand. In this case this was love at first sip.

The beer haже a beautiful dark and thick caramel color. The foam is thick, caramel-brown and durable. London Porter have rich caramel flavor who is dominated by the taste of caramel and roasted malt. The beer have heavy and sweet taste, which remains a pleasant bitter after taste.

We are in love with this beer, I mean me and my girlfriend. Not coincidentally that is the best ale in London.


 Cheers from me and until next time.


Няма коментари:

Публикуване на коментар