петък, 30 декември 2011 г.

Eichbaum Merry Christmas Beer – Името е красноречиво



25.12.2011 мина, милиарди жители на планетата отпразнуваха Рождество
Христово, като освен чисто християнския празник, те отбелязаха и онзи
така любим езечески празник с червения другар дядо ви Коледа.
Равносметката е милиярди пари за подараци, и милиони разочаровани,
защото не са получили това което искат. Какво да се прави партията на
дядо коледа има голям електорат, но въпреки това изнемогва финансово и
не смогва да изпълни всички обещания.

Та както и да е, Коледа мина, а аз така и не заварих бира под елхата,
дядото май остарява, остава само играчки и забравя възрастните които
вярват в него. Като останах така разочарован, че той не се сеща за
мен и аз сам трябва да си намирам бира, отидох на лов. И така вдигнах
се накрак до Карфур и може би защото все още витаеше коледния дух
попаднах на една от най-коледните бири.

Бирата има тъмен кехлибарено златист цвят и трайна бяла пяна. Мирисът
и е сладък, тежък и леко остър. На вкус бирата е леко остра, със силен
резлив привкус, след което става малко сладка и лигава. Завършекът е
слаб и сладък.

Кой каквото иска да каже за тази бира, за мен тя притежава най-смешния
външен вид :)

http://www.eichbaum.de/

 От мен наздрави и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар