четвъртък, 1 декември 2011 г.

Reed's Sun Citrus - Бира или плодов сок !?!


Много обичам някой да ме зарадва с новина от типа : "Донесъл съм ти бира" или "Знаеш ли, че там в .... има нова бира". Наскоро по този начин едни приятели ме "светнаха", че в Красно село, на ул. Хубча 7 има полски магазин, където продават полска бира. За мен това си беше топ новина и още на втория ден се намирах пред вратите му. Скромното магазинче 7 х 3 м, беше доста празно, но на щандовете се мярнаха 4 познати и три непознати бири. С общ резултат 3:0 за мен, си тръгнах с широка усмивка.

Милата женица дето продаваше там с развален български ми обясни, че две от бирите са плодови, но аз мисля, че трябва да казва просто плодови напитки, а не бири. Сега ще ви поясня и защо. Първата бира Reed's Sun Citrus сама по себе си подсказваше, че е нещо доста екзотично. Цветът и е доста светло златист, а когато я отворих мириса на портокал или по скоро грейпфрут ме удиви. Пяната стоеше на тънък нетраен слой, а това не беше всичко. Първото усещане за бирата е,че е доста газирана и сладка, след което идва един горчив цитрусов вкус, постепенно заглъхващ към нещо 3/4 сладко, но уви така и не се усети нито една характерна бирена черта.

Бирата си заслужава, само ако си бройкаджия, но да я пиеш за кеф, не струва.





От мен наздраве и до следващия път.

  

Няма коментари:

Публикуване на коментар