петък, 16 декември 2011 г.

Konrad Tmavy – Чешка Коледа


Наскоро ви писах че ходих до Халбите и за мой най-голям кеф бяха актуализирали менюто с бирите. Едно от новите три предложения беше чешко и зарадва не само очите ми, ами въобще сетивата ми.

Пивото има карамелено червен цвят и тъмна, но не много трайна кафеникава пяна. На мирис е леко силна и остра, с карамелов отенък. При отпиване бирата първоначално е мека, след това става малко остра, преминава в силно кафен и завършва с горчив карамелен вкус.

Бирата е силна, пивка и сладняща. Малцина могат да я опишат като прекалено горчива, но на мен си ми хареса. Препеченият малц е в класи над тези в българските тъмни бири и за това предполагам се прехласвам и по Konrad Tmavy. Цената от 3,5 лв. е доста прилична, и за това ако имате път към Халбите, опитайте я.

http://www.pivo-konrad.cz/history.php


От мен наздраве и до следващия път.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар