сряда, 3 октомври 2012 г.

Kaltenberg Hefewaisbier – по-добрата Болярка



Да ме прощават търновци, че често им плю пивоварната, ама наистина тези хора там са го подкарали като китайците „кво ти дреме за качеството, дай да правим количеството”. Да и Аз  не бих бягал от пари, но поне бих с епотрудил малко. 

В случая не бих казал, че тази бира я дължим на тях, н опонеже те я произвеждат за страната, мога да кажа е едно скромно браво. Първо, „е отново те пуснаха подобен тип бира, второ, че самата бира е доста прилична и на мен повече ми харесва от светлото. 

Цветът на пивото е от светло-златисто и мътно. Пянята е супер, гъста, трайна и на финни балончета.  Миризмата е приятна лека и плодова. В началото е водниста, като вкусът се засилва, става сладък и плодов, а завършека е плътен и много малко горчив. 

Лично на мен пивото ми допадна и за това най-накрая едно плюсче за Болярка.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар