петък, 12 октомври 2012 г.

Laško Club - добра бира, добри приятели

Това лято имаше доста бирени изживявания, а едно от най-приятните изживявания беше към края на юли, когато една приятелка се върна от командировща в Хърватска и вместо да ми донесе скромната 1 бира, тя ми донесе цели три, при това все не пробвани от мен. И преди бях пил словенската Laško , но в екеспортен вариянт и бях силно заинтересувян дали ще намеря разлики и какви.

Да ви призная не намерих разлика между Laško Zlatorog Export и  Laško Club. Бирата има светло златист цвят и трайня бяла пяна. Мирисът е кисел и приятен. На вкус е сладка, горчива. Да ви кажа в кенчето дъха беше неутрален, а в бутилката Export бирата беше кисела и леко остра, което за пореден път ме убеждава, че опаковката е от значение.


От мен наздраве и до следващия път.  


Няма коментари:

Публикуване на коментар