неделя, 14 октомври 2012 г.

Ožujsko Grejp – още един плод в кошницата


Отдавна си мисля нещо и немога да не го споделя, биреният пазар ми се струва малко като FarmVille. Явно почти всички пивовари са играли прекалено много на тази смотана игра и са огглеждали предимно дървета с цитросови плодове, а сега това се отразява на всички ни. 

Да оставим тази недоказана теория и да се върнем към бирата.  Когато моето добро приятелче замина на бачкане в Хърватска, аз я помолих за една бира, но както вече ви казах тя донесе 3. Четвъртата обаче хич не я очаквах. Когато се прибра оконтчателно в България тя ме изненада с още една бира. Този път трофея беше бира с грейпфрут. Въпреки не голямата ми обич към плодовите модернистични изпълнения от 2012,  аз се изкефих, защото ми беше много интересно какви ли са тамошните плодове.

Ožujsko Grejp има бледо-розов цвят. За пяна няма как да говорим, тъй като такава така и не се задържа за повече от 5 секунди. Мирисъте много концентриран, с дъх на естественно грейпфрут. И така в момента на истината, вкусът се оказа приятен, лек и разбирасе никак не бе свързан с бирата. Приятна газирана напитка с минимално количество алкохол и до там. 

Питието ставаше за следобедната жега, можеше да ти донесе свежест, но да седна да пия сериозно с това, няма как. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар