вторник, 9 октомври 2012 г.

Tuborg Beer Mix Grapefruit Mint – в името на парите



Да ви призная навремето доста обичах Туборг, но това беше докато се правеше внос на бирата. Когато стартираха производството в милата ни родина, нещо я развалиха и почти спрях да я пия. Не помня колко отадавна не бях пил Туборг, но знам че тази я пих преди около 2 месеца и от тогава до сега пих само още веднъж нормален Туборг. 

Нека обаче си дойдем на думата. В разгара на лятото се появиха сумати екзотични плодови бири. Сами може да си дадете сметка , че появата на цели 5 нови български вкуса е оргромен прогрес. Това което не ми хареса, бе посоката на прогреса. Световната тенденция да правим повече и повече пари с помоща на недотам бирени бири, млако ме разстройва, но все пак кой съм Аз, че да спра прогреса?

На Tuborg Beer Mix Grapefruit Mint попаднах във Фантастико, но сега мисля че може да се открие в почти всеки голям магазин. Бирата не ме грабна много, нямаше любов от пръв поглед, но въпреки това смело посегнах към нея.

Пивото има светло златист, блед цвят. Не прави пяна, ако не брои; малкото балончета в началото. Микса от Грейпфрут и Мента прави уханието сладникаво и приятно, но по-подходящо за друг тип питие. Вкусът е свеж и тонизиращ, с финален акорд на мента. 

И така, не мога да кажа бирата е супер, но всеки с вкусът си.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар