вторник, 28 февруари 2012 г.

Belzebuth 11,8 % – истински дявол



Преди НГ една притялека се върна от Франция и аз чаках с трепет да видим каква бира ще донесе. Да ама поради стечения на обстоятелствата цяла седмица не се видяхме и тя си замина пак. Така и не разбрах дали ми е донесла бира и така тъпо ми стана. Само два дена по-късно обаче, приятелката ми ме успокои, че бира има, но ще си я получа след няколко дена. Бирата си беше в София, но трябваше да я вземем от някой роднина. Ех така добре се почуствах.

Като видях бирата каквато е шарена се стресирах да не би да не е безалкохолна. Нищо такова, още на 5-та секунда вече се вълнувах. Французите бяха оцветили сигнално бирата за да подсилят внушението, че бирата наистина е extra strong със своите 11,8 % алкохолно съдържание. На всичкото отгоре съвсем бързо прочетох и надписа, който хич не е пресилен, бирата е истински дявол.

Силен остър салдък мирис. бяла, не много гъста пяна, на тънък слой. Цветът е гъст медено златист. Вкусът е силен, много тежък, горчив. Оставя много силен остър послевкус, почти като ракия. Предполагам това последното се дължи на факта, че бирата се прави с ориз, който каакто знаем служи за направата на по-високо алкохолни напитки.





Две от нея могат да напият и кон. Евала.

Няма коментари:

Публикуване на коментар