неделя, 12 февруари 2012 г.

Dock – нещо старо, нещо ново, нещо от Нова Загора



Миналата година на път от морето се отбихме за нещо вкусно. Спярхме се на Пени Маркет защото беше 21 часа и неработеха много магазини. И тъй като аз си имам традиция, винаги да търся там бира, обиколих всичко на длъж и на шир. Тъкмо се бях отказал и хоп точно до касата две нови бири. Кажете не ли това съдба?

Самата бира има златист светъл цвят и не прави почти никаква пяна. На мирис е леко кисела, а на вкус е лека и приятно горчива. Бирата е 4,3% алк. За парите си – около 1 лев, е добра.

Ако не сте я опитали все още можете. В Пени са заредили много от нея, но явно хич не се търси. И аз да с ипризная, не съм я повтарял.

http://www.vanpur.com.pl/en/


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар