сряда, 1 февруари 2012 г.

Warka Strong – барман дай три бира и оркестърът да свири




Понякога, макар не много често, смятам че ми хлопа дъската. Любо и Ани ми подметнаха, че в София има магазин с полски стоки (разбирайте с полски бири) и аз на втория ден вече бях в Красно село, за да си купя оттам каквото не съм пил. Първоначално се вайках как ще намеря магазина на другия край на столицата, но слава Богу адресът ул. Хубча 8 е доста просто откриваем. Успях да купя само три бири, но и те са достатъчни, както се казва “Барман дай три бира и оркестърът да свири”.

Бирата има прекрасен тъмнобронзов плътен цвят. Пяната й седи на тънък, не много траен слой. Мирисът е силен, остър, плътен и леко сладък. Вкусът е остър, сладък и с леко разводняващ се вкус в края на глътката. Остава траен сладникъв послевкус.

Бирата е добра, но не и запомняща се.





От мен надраве и до следващият път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар