събота, 4 февруари 2012 г.

Chişinău Blondă – и в Молдова правят бира



Както преди доста време писах, през лятото един нов колега набързо се сприятели с мен.  Той бързо бързо научи как може да ме подкупи човек, и не след дълго, жена му се върна от Молдова, и тя по негово нареждане ми донесе три бири. Как да не се трогне човек ?

Та това е втората бира от този транш, както и първата ми истинска модовска бира в колекцията. Пивото има остър и тежък сладникъв мирис. Пяната й е нетрайна и с тънък слой, а цветът й е тъмнозлатист. На вкус е остра, горчива, силна и леко нагарчаща в края. Остава траен, остър и стипчив вкус на небцето.

Като цяло останах с впечатлението, че бирата е силничка като усещане, но не и като краен резултат.


http://berechisinau.md/


От мен надраве и до следващият път. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар