понеделник, 6 февруари 2012 г.

Stella Artois Christams Beer – Кой измисли тази тапа?



Дни преди Коледа попаднах в Карфур и там душата ми се зарадва на специалното празнично пиво, на една от любимите ми масови бири. Освен, че неподозирах за съществуването и, това което много ми хареса, бе бутилката и начинът и на затваряне –с тапа.

Е неуспях да я поитам на Коледа (бях на по-твърди алкохоли), но днес реших най-накрая да я опитам. Навън има сняг и студ, точно като за Коледа, такаче ми бе простено, че я опитвам сега. За жалост отварянето на бирата ме ядоса зверски. Кой подяволите реши да ползва тапа като за вино, до като намеря тирбушона луднах.

След като най-накаря отворих бутилката дойде и пъвит радостен момент. Махането на тапата предизвика така приятното звучене Пуф (точно като при Шампанско или хубаво вино), а след тона от бутилката се понесе бял приятен пушек и мирис на приятен хмел.

Пивото има приятен светло златист цвят и бяла пухкава пяна, на немного дебел слой.  Мирист е лек и балансиран с една идея по остър и не толкова сладък, както на обикновенната Стела. Вкусът е остър и газиран, като бирата е по-силна и не толкова сладка. Накрая бирата оставя сладък и приятен послевкус с леко горчива нотка.

Бирата е хубава, но все пак да небеше така остра.

Цената и е 4,25 лева



От мен надраве и до следващият път.



Няма коментари:

Публикуване на коментар