вторник, 25 ноември 2014 г.

Ох! 3 – БULGARИAN PALE ALE



Ето че идва ред, на втората и до колкото успях да разбера предварително от приятели и познати, по-добра бира, от продукцията на Бирена работилница АХ. Като добър приятел миналата събота купих по една бира за мен и на 5 колеги. Те не само за ми носили бирички, но и заслужават да пият по една хубава бира. Преди това всички те бяха пили Бял Щърк и от информация която имах, тази бира трябваше да е основният претендент за потребителите на Щъркел. Целта ми бе да ги обогатя с една бира, а те да ми кажат своето мнение.  Ето какво излезе в крайна сметка. 

Бирата има наистина много трайна пяна на  много дебел и траен слой. Цветът на пяната е леко карамелено бял.  Цветът на самата бира е наситено тъмен, мътен и карамелено кехлибарен. Мирисът е умерено силен, с преобладаващо сладникава нотка, която сам признавам не знам на кой от хмеловете се дължи.  В началото глъдката е лека, но след това се засилва. Првоначално вкуст е съвсем леко остър, а след това преминава в горчиво сладък отенък. Не знам дали съм прав, но на мен ми се струва, че и тук усещам леко мента. В края, преди финалът бирата става сладка, като и мирисът и вкусът навяват в мен спомена за захарно петле от едно време. 

Трима от петима пробваха бирата преди мен и всеки от тях им хареса средната плътност на тялото, леката тръпчивост и ефирната сладост. Аз лично, също я харесах, но не мисля, че Ох! 3 трябва да е конкурент на Бял Щърк. Напротив, двете допълват ниши на пазара, и тъй като са доста различни като вкус, аз трудно бих казал, че една е по-добра от другата. Поздравявам работилница АХ, още много продажби и нови бири.

Вместо финал се надявам скоро да мога да пия BP от ГБ, ако ми позволите играта на букви.

От мен наздраве и до следващия път.


Няма коментари:

Публикуване на коментар