събота, 29 ноември 2014 г.

Černá Hora Sklepní – силата на добрият вкус



От доста време не бях минавал през магазинчето за чешка бира на ул. Алабин срещу Съдебната палата, но предишната събота на път за Халбите 3 където се срещах с приятели на по бира, успях да намина и да си купя 4 съвсем нови за мен. Честно казано бях пил няколко от бирите на Černá Hora и до сега имах смесени чувства. Не знаех какво да очаквам от Sklepni, но желанието ми да опитам нещо ново, отново ме доведе до нещо хубаво. 

Тази бира има наситен, богат и плътен мирис. Миризмата е сладка, хмелена и леко тревиста. Пяната е трайна на средно дебел слой. Цветът е плътен, тъмно златист, между меденно и златисто. Вкусът е силен, горчив и с определана по-силна газировка. Вкусът е по-скоро сладък, но усещането за хмел и мая са надделяващи. 

Без да крия, Sklepní определено ми допдана и ако мога да си позволя рекламната фраза, то бирата е продукт на „Силата на добрият вкус”.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар