петък, 28 ноември 2014 г.

St Peter's Cream Stout – защо ви е кафе, когато имате бира



Ог край време съм казал, че ако мога да избирам бира, то тя би била тъмна.  Нямам твърди предпочитания дали да е стаут, портър или някоя друга разновидност, просто наситените вкусове и аромати ме привличат. Наскоро пазарувах от 100beеrs.bg - не бях правил голяма кошница отдавана. Една от първите ми покупки ме грабна с интересната бутилка и надписа крем стаут. 

Първото, което наистина ми хареса, е нестандартаната бутилка. На фона на всички бутилки, тази има малко по-симпатична форма - по-тумбеста и същевременно по-издължена. Мирисът и не е много силен, на леко препечено зърно и леко плодов привкус. Пяната е нетрайна, на много тънък слой, като цветът и е наситено препечено кафяв. Вкусът й е наситен, но не с очакваната силна и тежка плътност. Тук плътността е средно силна, а вкусът е на препечено кафе и лек карамел. Приятна остатъчна горчивина и леката кафена тръпчивост обаче, са много по-ефектни от други подобни, като при Гинес примерно. 

Ако сте привърженик на кафето късно следобед или пък не пиете кафе, но обичате мириса му, тогава не ви е нужно кафе, нужна ви е тази бира. 


От мен наздраве и до следващия път.


Няма коментари:

Публикуване на коментар