събота, 2 юни 2012 г.

Duchy Originals Organic Old Ruby Ale 1905 – най-добрата био бира която съм пил


Незнам колко време се мина от както я пих, но предполагам е повече от месец. Близо толкова време не съм пил бира, заради някаква тъпа ангина. Няма да споменавам колко неприятно беше. Но да се върна на бирата, моята приятелка като най-добър фен и спонсор отново успя да ме зарадва. Отиде уж на женско парти , а попадна на една доста интересна бира, незнам как, но и не питам. 

Duchy има тъмен кехлибарено червен цвят.  Бирата има гъста ,трайна и на дебел слой кафява пяна. Мирисът е лек. Вксукът е леко горчив, става леко воднист и завършва много приятно горчиво с хмелен привкус.  Бирата е лека, ненатрапчива и ако не беше високата цена от 5,5 лв, бих я пил често.



От мен наздраве и до следващия път.

2 коментара:

  1. Купих си я от Карфур. Не съм сигурен за цената, защото накупих сума неща, но мисля, че беше под 4 лв.

    ОтговорИзтриване
  2. Да и аз я видях вчера, 3,95 лв ако не се лъжа.

    ОтговорИзтриване