понеделник, 11 юни 2012 г.

Загорка Fusion – Консумирайте с удоволствие и мярка


 
 Помня едно време една моного хубава реклама на уиски в която се твърдеше, че традициите не са това което бяха. При Загорка това мото е 100% валидно. Близо 10 години марката предлагаше само един вид бира, който за близо 30% от потребителите на бира си беше напълно достатъчен. Други като мен, който не са фенове на марката, но я пият за разнообразие ни беше интересно, кога най-накрая от Загорка ще пуснат друг продукт, с надеждата да се хареса и на нас. Миналата зима от Загорка ме трогнаха с идеята за тъмно пиво при това винен тип. Няправо не повярвах, че именно те пускат подобен продукт и за това толкова много се радвах да опитам бирата. На мен лично ми хареса, малко сладка, леко силна, с характерни винени черти, богат аромат и малко боровинка. Това което ни ми допадна бе факта, че не става за пиена на повече от две, много боли глава след това. 

Но нека си дойдем на думата. Сега е лято, навън птичикте пеят, готивм се за море, а всички производители на бира ни предлагат лимони. Не е много учтиво на човек който пие бира да му се подигравш като му даваш лимон, но аз нали съм широко скроен, та и тези бири ги пия (само като заместител на натуралният сок – особено полезни са ми сега когато съм болен и си позволявам само ниско алкохолни, не много студени питиета). Та в сезона на цитрусите Загорка отново ни изненадаха и то пак със гроздова бира. Незнам дали не се готвят да сменят производството, но определено бира и бяло грозде звучи доста интересно за това и форсирах цялата си сила да спечеля и аз една безплатна дегустация. След 1 седмица чакане бирата дойде и ето моето впечатление.

Загорка Fusion има красив бял винен цвят и бяла много тънък бързо изчезващ пяна. На мирис се усеща лек и сладък гроздов мирис , а вкусът е сладък, газиран, винен и едва в края леко бирено горчив. 

Бирата определено е доста интересна и имайки предвид вкусът на бългърския потребител, то логото “Консумирайте с удоволствие и мярка“ ще бъде съвсем изпълнимо. Не ми се вярва масовите бираджии да си я купуват масово, а напротив като мен само ще я опитват. Що се отнася до жените, мисля че тази бира има по-голям шанс да им се хареса, за разлика от цитрусите. Та опитвам се д акажа, че една такава малка 330 мл на ден вместо чаша вода или соке е ОК. а да ли някой ще търгне да  се налива с нея, така хем ще изпита удоволствие, хем няма да се напие).



От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар