неделя, 20 ноември 2011 г.

Кой съм Аз :)

Здравейте.


Това не е начало на среща на анонимните алкохолици и за това искам да уточня, че обичам и доста други неща.

Преди време се чудех как да уплътня свободното си време, което макар и не много, пропилявах по един или друг начин. След дълги размисли с какво да се занимавам, случайно на по бира с приятели, се замислих не мога ли да направя бирата свое хоби.

 За първи път съм опитал бира едва на 6 месеца, а за първи път съм се напил с бира на 4 години (откраднал съм халба бира на една сватба, скрил съм се под масата и след това от пиянство си съм си изкълчил и крака.) На 5 годинки пък съм плакал, че няма Плевенско пиво и баща ми се видял в чудо, докато не прелял Ломско пиво в бутилка и Плевенско, само и само да не рева.

Размишлявайки по същия начин в онзи ден на по бира с приятели, реших радикално, че да превърнеш нещо толкова просто и приятно в още по-приятно занимание, е най-добрата идея която може да ми хрумне. Като довод отбелязах и факта, че за разлика от спорта (не ми се отдава много), който често разделя хората, то бирата често ги събира.

Това се случи преди близо 3 години. От тогава до сега намирането, пиенето и анализирането на различни видове бира от цял свят, ми доставя в пъти по-голямо удоволствие от редица други неща. Истината е, че след стартирането на хобито си започнах да оценявам много повече  вкуса, мириса и цвета не само на бирата, но и на други видове алкохол, храна, че даже и външния вид на предметите около мен.

Предполагам тези думи ви се струват пресилени, но наистина в целта си да се усъвършенствам в това което харесвам, за да го разбирам по-добре, развих доста от сетивата си, които преди бяха малко или много закърнели от ежедневието.

Не отричам обаче, че въпреки очевидните си плюсове, хобито носи и доста негативи. Първо, често се навъртам около магазините, в типично женски стил. Разликата е, че те имат любими магазини където търсят обувки и дрехи, а аз влизам в различни магазини и заведения, само и само да видя дали няма да се сдобия с поредната, нова, и не пита от мен бира. Второ, често не си намирам място ако разбера, че някъде има нова бира, а аз не съм я опитал още. Ако някой ми каже, че в Захарна фабрика се продава английска бира която не съм пил, 3 дена ще мисля за това, ще правя планове как да си настроя графика, в кой ден да отида до там, но докато не отида и не пия тази бира, не се успокоявам. Третият за мен негатив е, че често се улавям да мисля или говоря за бира, което макар и смешно, е малко налудничаво.

Та да се върнем на идеята за този блог. От доста време разбирам , че не само аз харесвам бирата толкова много, но повечето хора не си го признават или не споделят открито за това. А аз пък - напротив, съм доста открит, и се опитвам да запаля повече хора към това, да експериментират с нови вкусове и видове бира. За това може би не всеки ден, но надявам се често, ще споделям своите виждания и преживявани от различните бири които пия.


Някои коментари ще ви харесват, други не, но важното е че имате свободата да опонирате, да споделяте и да събеседваме, като по този начин моето хоби ще стане още по-приятно.

От мен наздраве и до следващата статия. 

5 коментара:

  1. Изобщо не ми е чуждо това, което описваш! Успех с блога и cheers!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за пожеланието.

    Надявам се с глътка хумор и пълна откровеност да споделям и ако мога да накарам повече хора да опитат повече и различна бира, което естествено да им достави удоволствие :)

    ОтговорИзтриване
  3. така е, и аз съм закърмен с бира от дете! Знам за какво говориш (за бира разБИРА се) Поздрави за блога един от малкото които изчетох от-до и ще продължама да следя. Наздраве!

    пъ съ- силно ти препоръчвам да се запознаеш с бирата на румънските ни съседи! Лично за мен е най-добрата на балканите, а някои брандове като stejar и timisoreana сум склонен да ги поставя пред доста бири от традиционно бирените европейски стрни :)

    пъ пъ съ- ако Бургас ти е по-удобен от румъния, има един магазин точно срещу главния вход на морската градина, единствения впрочем който ми е известен че продава румънска бира, и адски много други непознати за нашия пазар!!!

    пъ пъ пъ съ- мнооого дълъг коментар! :D

    ОтговорИзтриване
  4. Здрасти !
    Аз също като теб харесвам да експериментирам с различни бири. Блогът ти е доста полезен за всички българи.
    Аз също имам блог - http://krasio.blogspot.com/, но свързан с едно друго мое хоби - бръсненето :)

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей Краси. Радвам се че мислиш така, дали за всички българи незнам, но дано е полезен за онези хора които искат да опитат различна бира. Разгледах твоя блог и да си призная, никога не съм се замисля колко много кремове има за бърснене. Аз се движа с брада, което автоматично ме изключва от редиците на хората с традиции в бръсненето :)

    ОтговорИзтриване