събота, 26 ноември 2011 г.

Пет по левче


Без да е научно доказано се знае, че който търси, той намира. В моят случай е винаги така. Днес цял ден се чудех къде мога да погледна за нова бира. Не че нямам близо 20 неизпити и чакащи редът си бутилки и кенове, но просто ми се искаше да открия нещо ново. Отне ми почти цял ден да се реша къде да търся, и след като вече близо месец не съм стъпвал в Т маркет се отправих натам (моля да резбере те , не съм рекламен агент и като споменавам вериги магазини, не искам да си мислите че ви карам да пазарувате там). За моя най-голяма радост се оказа че има не една, а цели пет нови бири. Цената на бирите е повече от приемлива 0,79 стотинки, а хубавото е, че са различни като алкохолно съдържание и тип. Всичките до една са производство на пивоварната Karlsber Brauerei и обещавам в рамките на декември да ви пиша какви впечатления оставиха бирите в мен.




От мен наздраве и до следващия път.



Няма коментари:

Публикуване на коментар