четвъртък, 10 май 2012 г.

Lager – скромна карфурска бира


Преди 1 месец писах във Facebook, че за 10 минути бях в кома. Близо 3 седмици имах някакво необяснимо желание да ида до Карфур да видя няма ли нова бира. Когато отидох изпаднах в екстаз. Имаше не една или две,  а цели 11 нови бири, които никога не съм пил. После се оказа, че има и една бои бира, която още не съм ходил д акушя, утре ще поправя грешката. Какво да ви кажа браканах се към 60 лева (част отбирите се продават само в стек от 6 бири). От тези бири това е първата и да ви кажа хареса ми.

Има светъл златис цвят и прилично дебела, но нетрайна пяна. На мирис е леко кисела и сладка. Усеща се едва доловимо мирис на пшеница. На вкус е първоначално е горчива, преминава ж сладка нотка и завършва се тежък хмелено-горчив вкус.

Бирата не е никак лоша за тези пари. Няма да я купувам за честа употреба, но определено е скромна и хубава.  Предполагам добрите характеристики се далжат на факта, че пивото дело на белгйски пивовари.


От мен наздраве и до следващия път.



Няма коментари:

Публикуване на коментар