вторник, 15 май 2012 г.

Kozel Černý – произведение на изкуството.


Пил съм три от четирите вида бира на тази марка, и да ви кажа тази най-много ми хареса. Не съм пил Kozel Premium, но до колкото се познавам Kozel Černý ще си остане моят фаворит. Ако искате и вие да я опитате може да го сторите в заведние Контеса, за което вече съм споменавал (в градинката между улици Опълченска , Цар Симеон и Пиротска). Цената и е 3 лева.

Първото което ми хареса наистина много е тъмният богат карамелен цвят. Втророто неще бе много трайната и гъста кафява пяна, която отново имаше карамелен отенък. На мирис няма как , плътен карамелен мирис. На вкус първоначално бирата е тръпчива, леко остра и кисела. След това става сладка и завършва със силен, дълготраен хмелен отенък на небцето.

Без да се церемоня, бирата е прозиведение на изкуството.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар