четвъртък, 17 май 2012 г.

Estrella INEDIT - гурме бира, що е то


До преди близо повече от половин година вноса на испанска бира в България беше мираж, днес това не е така. В София може да опиташ поне 3 – 4 марки, като най-извесната и лесно откриваема е Estrella. Предлагасе в три вида Damn, Damm DAURA и Damm INEDIT. Именно последната будеше наи-силно любопитство в мен. Що е то гурме бира? Не се бях сещал за такова нещо, като бира за хранене, но явно хората мислят и за това. Аз лично  не я пробвах с екозитчни храни и може би за това и не се впечатлих много от вкусът и. 

Това груме пиво има светло златист , леко мътен цвят. Бирата е като  жива, все едно има вторична ферментация, съдейки по активноста на балончетат в нея, но никад ене се споменава за вторична ферментация.  Пяната е гъста, трайна и на дебел слой. В мирисъти има подправка, която от опита ми оприличавам на кориандър (прочетох в сайтът им, има коридандър не се лъжа).  Мирисът е приятен, силен и остър. На вкус е лека и горчива, а в края вкусът на кориандърът изпъква. Малко сладка , малко люта.

Ако трябва да съм изскрен бирата не е лоша, но евда ли ще си я купя за да я съчетя с храна от цитруси, както четох примерно.



От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар