четвъртък, 3 май 2012 г.

Eibauer Schwarzbier – една германска бира от Варна


Преди доста време, може би около 2 месеца търсех нова бира, която да не съм пил и същевременно да се продава в страната, без да съм я открил още. По този случй тръгнах да търся бира в интернет и попданах на една доста интересна варненска фирма, която педлага 10 вида вносна бира, за която и не бях чувал. Те предлагат опцията електронен магазин и за това съвсем скоро мислех да поръчм всичките бири, но за жалост ги продават само по 20 или 11 което е доста ангажиращо и скъпо, та за сега отложих мащабният пазар.

Хубавото в цялата история е, че дни по-късно посещавайки  с един добър приятел не много известното заведение Клуб на Великотарновеца (намира се на улица Гарф Игнатиев, в първият бензистен от дясно, ако трагнете от площад Славйков към Попа) попаднах на една от бирите в каталога на фирмата вносител. Оказа се, че поради липса на тъмни български бири след края на Февруари, собствениците на заведението прибегнали до предлагането на тази екзотична бира.  Цената от 2 лв бесше повече от добра.

Има тъмно кафява красива плътна пяна. Цветът и е тъмно червен плътен, почти непрозрачен. Мирисът е богат и леко плодов, подобен на Болярка тъмно, но опрделено по-добра. На вкус  е приятна, с  лек карамелен вкус и евда доловим плодов отенък в края на глъдката. 

От тогава до сега няколко пъти ходя до това заведениe, кoпувам си и за вкъщи, бирата наистина ми допада.

Производител - http://www.eibauer.de/

От мен наздрави и до следващия път. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар