сряда, 26 февруари 2014 г.

Camba Imperial Black IPA – обра ми точките



„Тази вечер Аз съм най хубава” това е текст от една песен на Нети, да ама не. Да ме прощава дълго краката кака, но хич не може да пее. Ако тази бира можеше да пее, повярвайте ми щеше да изпее точно това.
Тази вечер изпих няколко бири, но точно тази ми обра всичките точки. Дни след Нова Година си направих един нескромен подарък поръчвайки си пълният комплект бири от Pivoteka, като това стана възможно благодарение на Ростислав. От тук нататък сигурно често ще чувате това име, защото той стой зад проекта http://100beers.bg/ .

Дълго отлагах коя бира от 15-те да изпитам първо и докато се чудех опитах поне 40 други и честа се падна на Camba Imperial Black IPA.  Пяната на бирата е много гъста, на фина балончета и с кафеникав цвят. Цветът на самата бира е  тъмно кехлибарен, адски плътен, като бирена черна дупка. Мирисът е силен, плътен, с усещане за плод и препечено зърно. Вкусът в началото е силно горчив, след това става сладък и плодов (усещане за тъмен плод – оказа се грозде), а в края се усеща вкусът на препечено зърно като при stout бирите.  Разбиращите биха усетили два вида хмел от Европа и САЩ, други усещат шоколад, но  аз не съм от  толко напредналите.

Определено това е от бирите които винаги бих пил с голяма удоволствие, за това ви препоръчвам и вие да опитате, поне веднъж.  Бирата си струва всяка стотинка. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар