вторник, 25 февруари 2014 г.

Lindemans Cassis – очаквах повече



От както пих за първи път S’t Luis Kreik преди повече от 5 години, не съм спирал да търся нови плодови бири.  Не знам защо, може би защото съм леко луд, но белгийските плодови бири ми допадат старшно много,. Всеки път като ги оптивам се сащам за един от дядовците ми, който правеше вино от къпини, малини и всякакви плодове. Тези бири доста ми напомнят неговите вина.  В случая тази бира от касис съм я видял преди повече от 3 години, но все не си я купувах, преди време отново се озовах в Перник и този път не се здържах, купих я с най-голямо удоволствие. 

Мирисът на това пиво не много силен, определено е сладък, но трудно се долавя, че става въпрос за касис, трябва да вдишаш доста пъти и доста дълбоко. Пяната е трайна, на средно дебел слой и с тъмно черевен плодов цвят.  Вкусът е плътен, силен, доста сладък и в началото трудно долавяш самият плоз. Горчивоста и тежеста в края на глъдката са доста силни. 

Да ви кажа бирата ми допадна, но имах очакване за нещо повече, може би не толкова тежко и сладко, а повече винено и леко.  


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар