четвъртък, 27 февруари 2014 г.

Gouden Carolus Christmas - Коледа ми липсва



Дори не знаете колко ми липсва Коледа, говоря за тази Коледа, не за всяка Коледа. Само ще ви кажа че преди да започне така вече омразната 2014 г. всичко някак си си беше на мястото и виждах възможности.  Според мен това е народо-психологогия,  всеки очаква празниците, иска да се събере с приятели и роднини, вижда края на годината и се надява на нещо хубаво през новото. После става така както се чувствам сега. 

Чисто от бирена гледна точка, Коледа ми липсва заради подобни бири. Зимният период и празниците, правят страхотни бири, е не самите те, но добрите пивовари. Ако бирята е Дядо Коледа, то но пивоварите стават истински джуджета. 

Gouden Carolus Christmas  има наситен, кафяв и непрозрачен кехлибарен цвят.  Пивото не направи почти никаква пяна, но малкото която се задържа, бе с цвета на кафява захар. Мирисът е силен, плътен и леко винен. Вкусът е от най-добрите, образец за карамелена коледна бира.  В началото вкусът е сладък и плътен, след това става малко горчив и карамелен. Финалът е неочаквано съчетание между карамелена и сладост и вкус наподобяващ горчиво-сладко вино. 

Определено ми липсва Коледа. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар