сряда, 18 юни 2014 г.

Каменица Касис и Лайм - не ми допадна

Преди два месеца близо, бях на посещение в Кюстендил. Имах едно от моите усещания, че ще открия нова бира и бях прав. На темата дали това е бира, няма да отговарям, все пак производителят трябва да защити тезата си.

Тази Каменица има пяна на средно дебел слой с лек червен отенък. Самият цвят е наситено червен, но не точно на касис, по скоро на вишна или боровинка.На мирис лайм не се усеща, но виж есенцията на касис е доста силна. Вкусът е блудкав, лек и кисел. Сместа между лайм и касис е доста странна и в лоша пропорция, усещане за бира няма.

Пих я веднъж, дори когато съм с колата не искам да я пия, просто това не е моята НЕ БИРА.

http://www.kamenitza.bg

От мен наздраве и  до следващия път. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар