понеделник, 16 юни 2014 г.

Viven Imperial IPA – има си от всичко



Познайте, и третата бира която пия днес е от преди 2 -3 месеца, когато бях последно в Kanaal. В последно време – до преди 1 седмица не бях купувал бира и карах на запаси. В рамките на последната седмица обаче купих много нови бири и пих още дузина, в това количество и доста малки количества от домашни бири, които ме разнебитиха. 

Бирата има гъста, не много трайна , карамелена пяна. Цветът много плътен, наситено кехлибарен. Мирисът е силен, остър и леко плодов. Малко напомня barley wine бира. Вкусът е в началото остър и малко стипцав, после става приятно плодов – усеща се малко праскова или нектарина.  Финалът е плътен и горчив. 

Бирата определено ми попадна и беше подходящо продължение на вечерта.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар