неделя, 29 юни 2014 г.

Benediktiner Weissbier Hefe Hell – някъде в средата



Поредното завоевания от Фанастико ми струваше малко пари и много нерви. Една лелка ми се заяде, че снимам в магазина. Не беше от магазина, а клиент. Толкова се разлюти, че се чудя как не се сбихме. Въпросната лелка може да тласка гюле на повече метри от мен.  По нейни думи, то ако всеки снима в магазина, щяло да стане анархия. Управителката не намери довод с който да докаже, че е забранено, но все пак каза, че за целта трябва да искам разрешение от висшето ръководство. За едната снимка да ме арестуват, е за това и не ви пускам снимката. 

Benediktiner Weissbier има тъмен, мътен цвят, който прозира и не се отличава с висока плътност. Пяната е много гъста и финта, по този показател е отличник. В мирисът се усеща ясно пшеница и банан. Вкусът  е със средна плътност. В началото е доста сладка, след това става малко горчива, а сладостта преминава в цитрусови нотки, без да има помен от банан. Финалът е смес от цитрус  и горчивна от малца. 

Ако трябва да оценявам бирата по десето бална система, то, тя е някъде в средата, оценка 6 е добра за нея. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар