четвъртък, 10 март 2016 г.

AХ БULGARИAN PALE ALE – дойде и нейният ред



Тези дни съм подкарал българските крафт бири, и както се казва „По домова книга дойде и нейният ред“. За първи път я опитах през февруари, но чак сега сядам да пиша за нея. До края на следващата седмица се надявам да опиша всички нови български бири, защото определено не мога да пиша за всички бири които опитах. 

Под числото 3 от АХ Бирена работилница този път извадиха един добър Pale Ale. Според мен успехът му е очевиден, а факта че други две микро пивоварни ще извадят подобни бири всеки момент, може само да ни радва. Реално за първи път ще имам така изострена конкуренция в един стил.  

Личното ми впечатление от тази бира е доста добро. Пивото направи трайна тънка пяна (на снимката седи дебел първоначален слой който спада над половината за около 30 секунди), на едри балони. Цветът на пивото го определям като на тъмен и мътен жълтък. Мирисът е сравнително силен, остър и хмелен. Първоначалната горчивина е  силна, но добре балансирана, а след това бирата става по-лека, но суха. Финалната хмелена горчивина, приятният сух отпечатък на небцето и цялостното представяне на бирата ми допаднаха. 
Да си призная предпочитам тази бира, пред Ба-Ба-Та. 


От мен наздраве и до следващия път. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар