четвъртък, 10 март 2016 г.

Ба – Ба Wheat Ale – „А баба ви пие ли бира?“



На 1 март Ах, Бирена работилница пуснаха нова бира, която по своему трябваше да представлява пивото на Баба Марта. До колко бабите пият бира е спорен въпрос, но както знаем възрастните дами обичат чай. В случая Ба – Ба Wheat Ale има осезаемо количество мащерка, за това смело може да предположим, че вероятно продукта има правилно позициониране. 

Бирата има нетрайна пяна, остана тънък пръстен по стената на чашата. Цветът прелива от  светло кехлибарен към светло червен бакърен отенък. Мирисът е силен, остър и с осезаем-мащерка мирис. Като цяло се усеща сладникава нотка. Когато бирата вече беше преполовена изби нов мирис, който приличаше на слабо препечена филия – мирисът не е силен, но е приятен. Вкусът е доста остър и горчив,дири леко рязък. В самото начало се осезаемо надделява мащерката, а в края има един особен завършек, който лично за отдавам на годжи бери – пих една китайска бира с тази съставка и финалът беше абсолютно по същият начин, труден за описване, но доста характерен. 

На мен Ба – Ба ми хареса защото е доста различна, но да си призная, не знам дали  бих я пил масово. Веднъж на седмица вероятно да, но всеки ден, не съм сигурен.  Хареса ми свежестта на мащерката, която придава едно усещане за свежест в средата на глътката, но като цяло вкусът е твърде нестандартен. 

От мен наздраве и до следващия път.


Няма коментари:

Публикуване на коментар