вторник, 8 март 2016 г.

Бял Щърк – черната страна на нещата



От доста време се канех да опитам тази бира, но чак сега успях да си я купя. За жалост Диво Пиво за  3 март ми убягна и сага само ще чета за нея. Фактът, че производителя разшири порт фолиото ме радва ( вече опитах и Бял Щърк с допълнително сухо охмеляване през месец февруари,само може да ме радва). 

Ето и моето мнение. Пяната почти липсва.  Остана тънък пръстен кафява пяна, за не много дълъг период. Цветът е тъмно-карамелен, при отливането е прозрачен, но в чашата седи тъмно черно-червен. Мирисът е силен, остър и сладък. Вкусът е плътен, силно горчив и тръпчив в началното отпиване. След това вкусът доста рязко отслабва и става сух и горчив, с доста ефирно усещане за пипер. Сухотата остава като пслевкус.

Като недостатък ще спомена следите от ръжа по гърлото на бутилката, които капачката остави. Твърде резкият контраст във вкусът също не ми допадна, но това е моето усещане. Като последен недостатък ще посоча, че при цели два вида люти чушки, техният ефект е доста нисък.

Сухият финал води до ново и ново отпиване, с което мисля, че производителите са направили много сполучлива бира, а усещането за пипер е приятно, и носи елемента на изненада. 

Не на последно място искам да честитят на всички дами днешният празник 8 март. Мили дами бъдете живи и здрави, консумирайте хубава бира и ще откриете своят принц, виждайки ви с бира в ръка, той непременно ще дойде. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар