неделя, 25 март 2012 г.

KEO – кипърска бира от царевица


Преди две седмици БиРа ми пусна мухата, че в супермаркет Ралица срещу кино Арена Запад се продава кипърска бира. Той беше достатъчно учтив да ми пусне и линк на производителя. Аз отдавна не бях правил хубав бирен шопинг и запалих таратайката. В резултат на тези си действи яудома се озоваха 4 чешки, 2 гръцки, една холандска, 1 немска бири и разбирасе няколко кенчета KEO.


Бирата има светло златист цвят и много трайна бяла пяна, на доста приличен дебел слой. Мирисът и е доста силен и кисел. Бирата влиза доста силно. При отпиване се осеща острота и горчивост които веднага удрят небцето, в последствие при преглъщане бирата става доста горчива и завършва финално с остър привкус. Оставя горчив, кисел и тръпчив послевкус на небцето.

Реално бирата е силна и остра като усещане, което според мен се дължи най-вече на факта, че като съставка са използвали царевица. Въпреки това, като питие бирата е лека, тъй като алкохоното съдържание е 4,5%. 

Искам да благодаря на БиРа че сподели информацията за новата бира. 



От мен наздрави и до следващия път.


Няма коментари:

Публикуване на коментар