петък, 30 март 2012 г.

Lindemans Apple – кисела белгийска ябълка


Дълго време не бях посещавал моят любим магазин Елемаг. Останасамо един в София, този до Семинарията. С усмивка влязох отправих се към щанда с бирата и на рафтовете съзрях две не пити от мен бири Lindemans Apple и Lindemans Framboise.
Видях цена от 3,5 лв за 250 мл. Бутилка казах си ок и ги взех. Жената на касата обаче не беше ОК с мен. Цъкна ми 12 лева и аз изпаднах в потрес. Помолия да провери дали не ми чуква нещо друго, а тя тръгна да ми се прави на интересна. Ядосах се отидох до щанда, взех етикета с цената. Отидох на касата и я питах може ли да чете. Дойде и управителя и каза, че цената била променена, ама не били сложили нов етикет. Напсувах ги таксиджийската и ги оставих с пре-скъпата им бира.

5 дена по-късно си купих двете бири за 5,6 лв броя от Халбите, като се възползвах от намалението и от 20% при покупка за вкъщи.

Биричката има силно изразен ябълков мирис, точно като на безалкохолното. На цвят бирата е леко мътна и тъмно златиста, изглежда доста газирана. Пяната на бирата е трайна на тънък слой, макар в началото да е доста по пухкава и гъста. Бирата е кисела и стипцава на вкус, като оставя доста горчив и кисел послевукс.

Да си приная не съжалявам че съм дал тея пари за плодова бира, но все пак Lift ябълка и една Ариана ще ми докарат същият вкус.



От мен наздраве и до следващият път.




Няма коментари:

Публикуване на коментар