четвъртък, 29 март 2012 г.

Старьий Мелник Особое– недодялана, като руснаците

Одавна не бях пил руско пиво и се отбих до Берьозка (вече има и на спирката на ул. Бяло Море, което е много удобно за мен). Да си призная една от три ми харесват, но продължавам да опитвам, както с полицаите в трудовата ми характеристика е записано “тъп, но упорит”. Тази не я бях срещал до сега и с нея опитах 6 от общо 10 продукта на тази марка.

Бирата има светло златист цвят и не особено трайня пяна.  Бирата има онзи приятен кисел мирис, който те кара да отвроиш и втора и трета бира.  Първоначално бирата е доста остра и се усеща доста дразнещо на небцето. В последствие остротата преминава към вкус на изветряло и оставя кисел послевкус за завършек.

Да си кажа бирата си е точно с марка “Сделано СССР”, но за 2,5 лв не е болка за умиране, важен е опитът. Мисля, че трябва да спомена, че това е драфт бира, тоест наливно което се бутилира.





От мен наздраве и до следващият път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар