четвъртък, 29 март 2012 г.

Wieselburger Bier Stammbrau - удоволствие за сетивата



Преди няма и месец шефа замина за Швеция. Без да поставям въпроса той спомена, че ще донесе бира и аз какво да кажа, усмихнах се широко и се замечтах. Още не съм покорил тази скандинавска страна, така де не съм пил тяхна бира. След три дни човека кацна в София и аз вече бях на фаза аха да прегоря от кеф. Хубаво де, той донесе бира, но австрийска. Оказа се, че  тея на летището имали некви бири, но тази му се сторила най-хуба на външен вид, и да ви кажа хич ве се е излъгал човека, бирата вътре си струва. Шведската инвазия се отложи, но пък бирата в ръцете ми е супер.

Пивото има светъл и златист цвят, а пяната му е на дебел пухкав слой. Мирисът е лек, кисел и по-скоро като на пилз. При отпиване бирата има плътен и сладък вкус, който се разнася леко и придобива по-остър вкус в средата на глъдката. Бирата завършва леко горчиво и с плодови нотки, без реално да има каквито и да е плодови добавки.


Давм 6 от 6 на бирата, ако можех бих я пил още доста пъти.



От мен наздраве и до следващият път.


Няма коментари:

Публикуване на коментар