сряда, 25 април 2012 г.

Estrealla Galicia – испанска класика


Преди близо месец, малко преди да остана без интернет, шефът ми отново ме спонсорира с две бири, този път испански. Тъкмо да питам кога успя да иде до там и ме светна, че бирата идва от кухнята на един испански ресторант в София, в който се зареждат различни видове бира. Лично аз ще посетя заведението скоро. Ето и линк за ценители на испанска кухня и бира - http://bodega-bg.com/ .

Първата бира която пих ми хареса много заради приятния баланс и непретенциозен вкус. Бирата има тъмно златист кехлибарен цвят  и трайна бяла гъста пяна на приличен дебел слой.  Мирисът е силен, платен с орткроен хмелен привкус. На вкус е хмелена и кисела, но определно пивка и приятна.

Давам оценка 6.


От мен наздраве и до следващият път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар