петък, 27 април 2012 г.

Black Baron Schwartz Beer– едно не лошо попадение


Преди месец отидх да си купя спагети в магазин Европа, а се прибрах с бира. Незнам как стана, признавам си нарочно минах през щанда, но ни най-малко съм очаквал да намеря ново питие. Тоя ми ти рицар седеше кротко на щанда и ми хвърли ръкавица на цената на 98 стотинки, как да не приема дуела. То се знае победих, да даже после черпих с негови събратя роднини. Фще може да се намери във веригата магазини.

Бирата има тъмно черно – червен плътен цвят, който все е непрозира дори на свтелина. Пяната е трйна, на тънак слой, с красив кафеникъв отенък. Мирисът е лек и приятно карамелен, няма нищо специфично и вапреки това ми допада. На вкус в начлото е лека, но след това става горчива с вкус на кафе и карамел. В самият край бирата става силна.

Доволен съм защото на тази цена бирата е повече от добра, а факта че пия тъмно пиво през пролета ме радва двойно повече.


От мен наздраве и до следващият път.



2 коментара:

  1. Тишо, да те питам, от кой точно магазин Европа ги купуваш карлсбергските бири, че не във всички има май...

    ОтговорИзтриване
  2. Магазин Европа в кв. Хаджи Димитър- София, намерих ги в Люлин 9 и в Кюстендил.

    ОтговорИзтриване