четвъртък, 26 април 2012 г.

Ариана Радлер – лимони превземат пазара



Колкото и дане мисе вярва свтовната тенденция да се предлагат все повече лимонени бири дойде и в България.  По-малко след година от появата на Каменица Фреш, вече си имаме и Ариана Радлер и Шуменско туист. Не бих казал че съм доволен, нослед като има кой да я пие, наздраве.

Искам да благодаря на Българско Бирено Общество за това, че преди около месец ме поканиха на едно много приятно събитие на което се запознах с инетерсни хора, които също като мен обичат бирата. Срещата бе специално за бирени блогъри, сред които и моят най-любим автор Любомир Фотеф. Та благоидарение на ББО успях да се сдобия и с първата си Ариана Радлер, което за мен си беше двоен удар, тъйкато въпркеи упоритостаси, така и неможех да намеря бирата близо 2 седмици.

Тя има тъмен и мътен лимонов цвят. Пяната и е бяла и срванително трайна за този тип бири.  Мирисът естественно е лимон, силен и концентриран.  Пивото влиза остро заради лимона и пак заради него горчи. 


Лично за мен бирата е твърде лимонена, бих я предпочел по-сладка, с по-близък до лимонадата вкус, но ако ми е много топло бих пил една такава.


От мен наздраве и до следващият път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар