неделя, 22 април 2012 г.

Кметско стветло – хубава пяна


Дойде време и за последната бира от разходката до При Кмета. Кзвам последната, защото пшенично не пих, пил съм го и съм отчаян от него. В интерес на истината, когато си поръчах сжетлото, келнера се оабрак и ми донесе шенично. Заподозрях за това, но в момента в който отпих вече нямаше съмнение. Пшеничното има мазен, неприятен лигав вкус на олио. Как и защо го правят така незнам.  Бирата не струва.



Що се отнася до светлото пиво, много ми хареса неговият цвят. Пяната е бяла, пухкава и много трайна.  Цветъ е светло златист, прозрачен. На вкус бирата  е леко кисела, но с приятен хмелен привкус, който обаче не е много траен. 

Понеже съм писла за пшеничното във Facebook, утре ще ви пусна и пшеничното.

http://www.prikmeta.com/
От мен наздраве и до следващият път.




Няма коментари:

Публикуване на коментар