петък, 20 април 2012 г.

Кметско тъмно пиво - има какво още да се иска




Дълго време не бях ходил в една от малкото уникални микро-пивоварни в страната. До срамяме от самият мен и реших да се реванширам сам на себе си.  Преди месец взех една приятелка която ме дари с две хърватски бири я заведох на по бира в При Кмета.  Опитахме всички бири, като наи-много ми харес а тамното, а наи-малко пшеничното. 

Тъмната бира има леко плодов като боровинов вкус, но май навсякаде боровинки търся.  Има леко горчив вкус, но е приятна. Пяната е тамна, трайна и с  кафеникав  отенак.  На бирата и лиспва финес. Послевкусът и куца, в края бирата за малко става горчива, но и липсва запомянщ се елемент.

Наскоро един бирен гуро ме свтена в това, че При Кмета експериментират, а  често и самите саставки са от различни доставчици. За това може би и бирата не ми е харесала много.  Явно всяка седмица бирата е различна, което за мен е блестяща идея.   


От мен наздраве и до следващият път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар