вторник, 24 април 2012 г.

Ožujsko pivo – не я харесах

Това е втората бира от Хърватска, която моята добра приятелка Цвети донесе от там. До сега бях пил тяхната пшенична бира, за това бях нетърпелив да опитам и свтелото.
Бирата има светло златист цвят и трайна бяла пяна. На вкус е кисела, но приятно кисела, с хмелен привкус. В начлото има грочив вкус, който обаче изчезва в края на гладката и тя става водниста. На мирис бирата е също кисела.
И тази както пшеничното остваи в мен двуполюсни чувства. Немога да определя защо, но явно не ми допадат хърватските бири.


От мен наздраве и до следващият път.



2 коментара:

  1. Пробвал съм няколко хърватски бири и бих ти препоръчал да пробваш Велебитско пиво http://www.pivovara-licanka.hr/index.html , има тъмно и светло. Светлото е доста добро пиво. Лошото е, че е местна бира и в района на планината Велебит се намира почти навсякъде, а в Загреб е маалко по-трудно, но не невъзможно.
    P.S. и като споменахме Загреб ако имаш път натам отиди до пивница Мали Медо - 5-6 вида прясно направена уникална бира.

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря за съвета. При първа вазможност съм си обещал да ида и до Хърватска. Вчера се прибрах от Букурещ , там намерих над 130 вида бира. Купих си само местни и 4 дурги, бира много, ама пари малко :(

    ОтговорИзтриване